Top Ad unit 728 × 90


GT Racing 2: The Real Car Exp Android APK/DATA FULL İNDİR

GT Racing 2: The Real Car Exp Android APK/DATA FULL İNDİR

indirfree.net Oyun Açıklaması 

Yep yeni bir apk ile karşınızdayım.Geçenlerde bulduğum bu yarış oyununu sizlerle paylaşmak istiyorum.Evet GT Racing 2 : The Real Car Exp Cihazınızın en gerçekçi yarış simülatörü
Özellikler:
-30 Üreticiden gelen 67 lisanslı arabalar
-13 yarış bölümü
-Gündüz ve hava koşulları değişimleri
-4 Oyun modu
-Diğer yarış ve form takımları
ve daha birçok özelliği ile kaçırılmayacak bir oyun


Oyunun datasını indirin ve indirdiğiniz datayı sdcard/Android/obb içine atın.Daha sonra apk ile yükleme yapın ve yükleme tamamlandığında oyun çalışmış olacaktır.


Sistem özellikleri android 2.3 ve daha üstü oyunlarda çalışacaktır
.

Rar Şifresi fullindir.co

Boyut: 19,5 MB

Boyut: 907 MB

GT Racing 2: The Real Car Exp Android APK/DATA FULL İNDİR Reviewed by rey on 01:54 Rating: 5

16 yorum:

  1. Oyundan atma yapıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hayır yapmıyor.GM Discovery'de denenmiştir.

      Sil
    2. Gm discoveyde atma yapıyo ama indirdim

      Sil
    3. gm discoveryde atıyo oyundan

      Sil
  2. GM Discovery atma sorunu yaşıyorum indirdikden sonra obb dosyasına attım sonra apk yi kurdm oyuna giriyorum gameloft yazısından sonra ana ekrana atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Gm Discovery'de denenmiştir.
      İndirdiğiniz datayı klasörü ile birlikte sdcard/Android/obb
      klasörünün için atınız.Daha sonra apk ile yükleme yapınız.Telefonu
      yeniden başlatıp Ram belleğini temizleyin.Atma gibi
      bir sorun söz konusu değildir.Tekrar bilgilendirirseniz sevinirim.
      İyi eğlenceler

      Sil
  3. daha öncede GTA vs. oyun kurdum aynı şekil bilmiyor degilim kurulum olayını zaten size mesaj atmadan önce dediklerinizi yapmışdım ama atma sorunu yaşıyorum diger bu şekil indirdiğim oyunlarda sıkıntı olmamışdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, telefonunuzda ki sıkıntıyı anlamış değilim.Denediğim için sizin telefonunuzda sıkıntı olduğunu düşünüyorum.
      Eğer bir kişi daha atıyor derse tekrar deneyeceğimden
      emin olabilirsiniz.Anlayışınız için teşekkür ederim.
      İyi eğlenceler,

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Merhaba, bizzat denemiş biri olarak nasıl atıyor şaşırıyorum.
      Datayı obb den silin ve sadece apk ile yükleme yapın
      Apk geri kalan dosyaları Wifi veya internet paketiniz
      ile yükleyecektir.Birde öyle dener misiniz?

      Sil
  5. merhaba atma sorunu var bırader bu nasıl hızmet tanrı askına 2.3 saattır bu sıtedeyım halen cozemedım mybb forum tarzı sıtelerde oldugu gıbı detaylı anlatım yapın vıdeo ekleyın bu sekılde nasıl hıt olmayı dusunuyorsunuz acaba ?

    YanıtlaSil
  6. selam ben daha denemedim şimdi indiriyorum bakalım ne olcak

    YanıtlaSil
  7. Mk yukleyemiyom reklam cikiyo tictoc yukluyom yine acilmiyo biri yardim etsin pls

    YanıtlaSil
  8. General mobile discovery elite de cihaziniz bu sürümle uyumlu değildir diyor

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.