Top Ad unit 728 × 90


Grand Theft Auto Vice City Android APK/DATA FULL İNDİR

Grand Theft Auto Gta 3 III v1.4 Android APK

indirfree.net Oyun Açıklaması 

Karşınızda android oyunlarının en güzeli olan Grand Theft Auto Vice City'i sizlerle paylaşmak istiyorum.
Oyun bir aksiyon-macera türüne aittir.Oyun içinde farklı karakter oynanabilir,ağırlıklı görevleri gerçekleştirmek gereklidir.Oyuncu aynı zamanda oyun içinde belli bir yere geldiğinde düzenli ek görev alabilir.Aynı bilgisayar da olduğu gibi GTA Vice City aynı şekilde telefonlarınıza gelmiştir.Oyun hakkında fazla yorum yapmama gerek yok çünkü bu oyunu herkes biliyor ve bilmeyenler için oyunun resimlerini ve videolarını paylaşıyorum.

Oyunun datasını indirin ve indirdiğiniz datayı sdcard/Android/obb içine atın.Daha sonra apk ile yükleme yapın ve yükleme tamamlandığında oyun çalışmış olacaktır.


Boyut: 602 MB
Rar Şifresi fullindir.co
Grand Theft Auto Gta 3 III v1.4 APK+DATA Tek Link indir

talimatlar:
APK yükleyin
Için Kopyala 'com.rockstar.gta3' klasörü 'sdcard / Android / obb'
Oyunu başlatın

Grand Theft Auto Vice City Android APK/DATA FULL İNDİR Reviewed by rey on 01:20 Rating: 5

11 yorum:

  1. Rar şifresi ne? Sağol paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar Şifresi Fullindir.co Olarak Güncellenmiştir Saygılar

      Sil
  2. Asıl ben teşekkür ederim ama denedim olmadı ya. Diğer paylaşımlarınız da çok güzel bu arada.

    YanıtlaSil
  3. bende açamadım şifre : Apk-paylas açmıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraba abi .. acmiyor ikisinide denedim ERORR veriyor ve wara wifresi hatali yziyor yardim et tulfen...

      Sil
    2. acmiyor bendede rar wifresi

      Sil
  4. Arkadaşlar 2 kere indirip tekrar denedim Apk-paylas rar şifresini kabul ediyor gerçekten bu durumu anlayamadım.

    YanıtlaSil
  5. Yandex. Disk' de dosya silinmiştir diyor acil hemen yardım edin.

    YanıtlaSil
  6. Data yı nasıl indirceZ

    YanıtlaSil
  7. Rar şifresi hatalı diyor

    YanıtlaSil
  8. Rar Şifresi fullindir.co Olarak Güncellenmiştir.

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.