Top Ad unit 728 × 90


New Star Soccer v1.19 Para Hileli APK İNDİR

New Star Soccer v1.19 Para Hileli APK İNDİR

Merhaba Apk-Paylaş Okurları

Muhteşem menejerlik oyunu New Star Soccer oyunumuzu sizlere paylaşıyorum.Binlerce kişinin beğenisini toplayan oyunda başlangıçta 17 yaşında bir futbolcu olarak başlayacaksınız.Yeni klüpler,yeni rakipler ve daha niceleri.Oyun içerisinde Türkiye liginin bulunması Türk oyuncuları sevindirdi.Eğer ilerleyen zamanlarda kendinizi gösterebilir yüksek gelirli takımlardan teklif alabilir ve antrenör olma şansını yakalayabilirsiniz.Herkese iyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim.

-Sınırsız Para

Eğer varsa marketten veya başka yerden indirdiğiniz'i silin.Daha sonra indirdiğiniz apk'yi çalıştırın ve yükleme tamamlandığında hileli oyun çalışacaktır.Oyuna girişte karakter oluştur demeyin yoksa hile devre dışı kalacaktır,kariyere devam edin ve para hileli kariyer devam edecektir.

Android 1.5 ve üzeri sistem

18.6 MB

ApkOyun.Net Hileli Apk indir

Ücretsiz Android APK Uygulamaları Full indir www.apkoyun.net


New Star Soccer v1.19 Para Hileli APK İNDİR Reviewed by rey on 19:47 Rating: 5

26 yorum:

  1. Cok guzel ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
      İyi eğlenceler,

      Sil
  2. kardes bu dosyayı nereye atıyoruz telefonun ıcından veya bılgısayardanmı bıse yapmamız lazım bı yardımcı olursan sevınırım bende ıpad ve samsung note var hangısınde denemem lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bilgisayardan indirdi isen usb kablosu ile android
      cihazına at ve apk'yi çalıştır ve yükleme tamamlandığında oyun
      çalışacaktır.Android cihazından indirdi isen indirilen apk'yi
      çalıştır ve yükleme tamamlandığında oyun çalışacaktır.
      İyi eğlenceler,

      Sil
  3. Rot gerektırıyormu acaba yukledım oyun acıldı ama yenı karekter secmemı ıstıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kardeşim root gerektirmiyor fakat yeni karakter olayını
      anlayamadım daha önceden hilesiz versiyonumu yüklüydü
      sizde ?

      Sil
  4. yok sızın verdıgını oyunu yukledım ben dırek ama her hangı gır hıle söz konusu olmadı yanı kariyer devam et diye birşeyde çıkmadı yeni karekter olustur yazıyor tıkladım ve sınırsız para falan yoktu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim kariyere devam et diye bir şey çıkması lazımdı
      ben her ihtimale karşı linki tazeledim yani yeni para hileli
      modunu ekledim.Tekrar indirerek deneyebilirsiniz,
      Kariyere devam ederek hileyi aktif edebilirsiniz.
      İlginiz için teşekkürler,

      Sil
  5. Ya Bende Önceden Hilesizi Vardı Şimdi Nasıl Yüklicem

    YanıtlaSil
  6. Bende önce Vardı Nasıl Olcak

    YanıtlaSil
  7. Hll tüm oyunlar super devamıni bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. Kardeş bende hilelisi var ama eski sürümü ve güncelleyemiyorum bu yüzden güncelini aradım ama bulamadım bunu yüklüyorum ama olmuyor hile çalışmıyor

    YanıtlaSil
  9. Ya oyun yuklenmiyo napcam pff

    YanıtlaSil
  10. Kardesim indire tikliyorum baska seyler indiriyo

    YanıtlaSil
  11. Eyw kardesim allah razi olsun.

    YanıtlaSil
  12. kardeşim bu hile samsung tab 3 te çalışır mı

    YanıtlaSil
  13. Olmuyor kardeşim ya o yazdığınız gibi yaptım olmadı "kariyer yükle" yok kardeşim.

    YanıtlaSil
  14. oyunu indirip yükledim,oyunu açtım fakat kariyere devam et yoktu.Yeni kariyer yapıncada hile filan olmadı

    YanıtlaSil
  15. dosyayı çıkartıyor ama daha sora uygulamayı açamıym yardım et ltfn

    YanıtlaSil
  16. Zip iniyo krdes

    YanıtlaSil
  17. pc ye yükledim ordan tablete attım eski oyunu sildim bunu çalıştırdım ancak yeni kariyer istiyo yeni kariyer yapıncada para hilesi yok

    YanıtlaSil
  18. Linke tikliyorum 505 hataşi ver
    Yo

    YanıtlaSil
  19. Kariyer yükle yok

    YanıtlaSil
  20. ya yardım edermisiniz indiremiyorum nereye basıp indiricem lütfen yardım edin :(

    YanıtlaSil
  21. yardım edin indiremiyorum nasıl indiricem faceden mesaj atabilirsiniz lütfen :(

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.