Top Ad unit 728 × 90


Hungry Shark Evolution Para ve Elmas Hileli FULL APK İNDİR

Hungry Shark Evolution Para ve Elmas Hileli

Merhaba Apk-Paylaş Okurları

Bir köpek balığı ile denizlerin hakimi olmak istemez misiniz? Köpek balığı olarak hayatınızı sürdürün ve yiyecek ihtiyacınızı karşılayın.İster balıkları yiyebilirsiniz isterseniz balık tutan teknelerin yanına giderek saldırı yapabilirsiniz.Hatta deniz kenarında yüzen insanlara saldırı yaparak onları yiyebilirsiniz.Oyuna küçük bir köpek balığı olarak başlayacaksınız ve ilerleyen vakitler de büyük ve vahşi bir köpek balığına dönüşeceksiniz.Heyecanlı oyun sizleri bekliyor.Herkese iyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim.
-Sınırsız Para
-Sınırsız Elmas
İndirdiğiniz datayı sdcard/Android/obb klasörünün içine atın.Daha sonra apk'yi çalıştırın ve yükleme tamamlandığında hileli oyun çalışacaktır.
Android 2.3 ve üzeri sistemlerde oyun çalışacaktır.
9.8 MB                                  78.6 MB


Hungry Shark Evolution Para ve Elmas Hileli FULL APK İNDİR Reviewed by rey on 17:25 Rating: 5

27 yorum:

  1. Çok teşekkürler bunu arıyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, rica ederim.İyi eğlenceler,

      Sil
    2. Data yi indirdim ama nereye atacagimi bulamadim bi yardimci olsaniz

      Sil
  2. Oynamıştım bu oyunu köpek balığı gittikçe büyüyüp her önüne geleni yer hale geliyordu tasarım açısından gayet iyi..

    YanıtlaSil
  3. cok teşekkürler bende bunu ariyodum

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. sağolun site çok güzel modern combat 4 zero hour ve modern combat 3 koyarmısınız

    YanıtlaSil
  6. Yüklenmiyor. :(

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben hileli data indirdim de onu hangi programla açabilirim

    YanıtlaSil
  8. Kardeş Ben indirip obb klasörüne atıyorum açıyorum yükle diyorum (X Yükleme Başarısız) Diyor Yardımcı Olurmusun teşekkürler Şimdiden Ben diyorum acaba Güncelleme Geldi ondanmı Yoksa Oyunu kaldırmammı gerekiyor?

    YanıtlaSil
  9. Yukleme tamamlanmadi diyo neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer oyun zaten cihazda yüklüyse hilesiz oyunu cihazdan kaldır sonra hileli apk yi
      bidaha dene.

      Sil
  10. Oyuna birçok güncelleme geldi bi sorun teşgil edermi

    YanıtlaSil
  11. Selamlar büyük yengeci bir türlü olduremedim nasıl yapabilirim. En büyük baliktayim ama hala ölmedi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Yardım edicek varsa sorunumu anlatıyım

    YanıtlaSil
  13. Obb klasorunu bulamadim bi yardimci olsaniz

    YanıtlaSil
  14. buyuk yengeci öldurmek için onun tepesinde durmak lazım size vurmaya çalısacak ama kendinize vurdurmayacak sekilde durun sonra onun tepesi yanıp sönmeye başlayacak ve oraya vuruş yapıcaksınız bunu 2-3 defa yapınca ölüyor yengeç . altın modundayken de ne kadar ufak kopek balıgı olsanız da en buyuk balıkları dahi yiyeblir siniz.

    YanıtlaSil
  15. okulların dağıttığı tabletlerde yani e-tab4'lerde klasörü yüklüyorum indirme başarısız diyor nasıl yapacaz acil yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  16. Kardesim bu hilyi ayarladim oynarken oyundan atiyo neden olabilir o ??

    YanıtlaSil
  17. Yüklemesini tamamladı ama hayla aynı. Sonsuz olan bişey yok malesef .

    YanıtlaSil
  18. Asset çıkıyor asseti obbye mi atayım yoksa içindeki datayimi

    YanıtlaSil
  19. Linki bi atabilirmisibiz reklam geliyor

    YanıtlaSil
  20. Hileli data indir diom yandex li gln bi yere girio giris yap dio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme Limiti Aşıldığında indirebilmen İçin Yandex Disk Bilgisayarına Kurman Gerekli. Yandex Dik Kurdugunda Oyun Yandex Disk Giriyor Bilgisayarından Yandex Disk Bulup Oyunu Ordan Bulup Yukluyecen Bilgisayarında Yandex Disk Olursa Hem Dahada Hızlı Indırebılırsınız Oyunları

      Sil
  21. ya ben bir türlü indiremedim oyun zaten kurulu uğraşıyorum olmuyor kuramıyorum lütfen yardımcı olun ya normal oynadığım oyunu silmem mi gerek

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.