Top Ad unit 728 × 90


Grand Theft Auto: San Andreas Android FULL APK+DATA İNDİR

Grand Theft Auto: San Andreas Android FULL APK+DATA İNDİR

Apk-Paylaş Oyun Açıklaması

Bilgisayar oyunlarında en çok oynanan Grand Theft Auto serilerinin popüler olanı San Andreas'ı sizlere paylaşıyorum.Karakterimiz Carl Johnson bazı nedenler sonucunda Libert City gitmek zorunda kalmıştır.Fakat annesinin ölümünden sonra Los Santos'a geri dönmüştür.Havalimanından iner ve bir taksiye biner.Taksi ışıklarda durduğunda Memur Tennpy gelir ve Carl Johnson'u polis arabasına bindirir.Biraz dövüp parasını alıp bir sokağa atarlar ve macerası burada başlar.Oyun içerisinde istediğiniz gibi oynayabilirsiniz görev yapabilir,insan öldürebilir,kız arkadaş edinebilir,vücut geliştirebilir ve daha aklıma gelmediğim onlarca aktivite sizleri bekliyor.Herkese iyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim.
-Genişletilmiş Konu Satırı
-Oyun süresi (Ortalama 70 Saat)
-3 Çeşit Kontrol Sistemi
-Mükemmel Grafikler
-Kablosuz Moğa Denetleyici Desteği
-Rockstar Servisi İle Kaydetmek İçin Senkronizasyon Desteği
İndirdiğiniz data klasörünü sdcard/Android/obb/com.rockstargames.gtasa olarak atın.Daha sonra apk ile yükleme yapın ve yükleme tamamlandığında oyun çalışacaktır.
Android 3.0 ve üzeri sistemlerde oyun çalışacaktır.

          



19.4 MB                                                   1.42 GB

Rar şifresi : apk-paylas

Grand Theft Auto: San Andreas Android FULL APK+DATA İNDİR Reviewed by rey on 01:43 Rating: 5

60 yorum:

  1. General mobile discoveryde calisirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet çalışır.İyi eğlenceler,

      Sil
  2. bilgisayardan tablete atsam çalışırmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet çalışır.Kurulumu yapın,İyi eğlenceler,

      Sil
  3. çok aradım burda buldum sağol admin..

    YanıtlaSil
  4. oyun çalışmıyor :( boşuna indirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekli data ve apk kurulumlarını yaptınız mı ?
      Birde telefonunuzun modelini öğrenebilir miyim?

      Sil
    2. Bnimki indirme hatasi veriyo tabletimin markası general mobile etab 4

      Sil
  5. Çok yavaş iniyor. Uzun bir süre sonra indirme başarısız diyo yapamadım fifa 14 u indirdim ama gta bi türlü indiremedim . Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirme hızı nasıl yükselebilir ? Acil cevap

      Sil
    2. Şuan günlük indirme sınırı yandex hesabında dolmuştur.
      Daha hızlı indirmek için ertesi günü beklemeniz gerekmektedir.
      Yoğunluk olduğundan böyle bir sıkıntı oluşuyor.

      Sil
    3. Datayi indirdim obb a attım apkyi kurdum fakat açılmadı

      Sil
    4. Çalışmadı derken verilen bir hata mı oluştu ?
      Telefonunuzun modelini öğrenebilir miyim?

      Sil
    5. Asus memo tab tablete indirmeye uğraştım fakat olmadi FIFA 14 u yaptim. Yapmam gerekenleri yazar misiniz 1 haftadir indirmeye calisiyorum lütfen yardim edin

      Sil
    6. Tablet hakkında bir fikrim yok datayı indirin rar dosyasından
      çıkarın istenilen yere koyun.Apk ile yükleme yapın,
      Çalıştırdığınızda bilgilendirirseniz sevinirim.

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Rar dosyasından nasil cikariyoruz söyler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayardayken sağ tıkla arşivi çıkar diyerek
      Android cihazınızda ise AndroZip™ File Manager programını telefonunuza kurarak açabilirsiniz.

      Sil
  8. Saolun sonunda hallettim oyun için ve anlatım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. tam anlamadımda kurulumu açıkca anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  10. tam anlamadımda kurulumu açıkca anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  11. gerekenleri yaptım apk kurdum oyunu açarken download failed because you may not have purchased this app diyorr

    YanıtlaSil
  12. her şeyi yaptım daha sonra apk kurdum açıyorum download failed because you may not have purchased this app yazıyorrr

    YanıtlaSil
  13. data indirmeden oynanabiliyomu sadece apk indirsen tablete yüklicem ?

    YanıtlaSil
  14. sadece apk indirsem olurmu data indirmek gerekiyomu tabletten oynıcam ?

    YanıtlaSil
  15. Yukluyom ama acmiyo.. telefonumun markasi samsun galaxy s4 mini..

    YanıtlaSil
  16. Inşallah bilgisayarda oynayıp bitirdigim gibidir cunku cok guzel bi oyun gta san andreas herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  17. Admin datayı indiremiyorum limit doldu diyor başka bi linkte paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  18. çok saol kardeşim açıldı sorunsuz ypamıyor dierleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl açtın kardeş bende bitürlü açılmıyor indirme ekranı geliyor. Zahmet olmazsa babada anlatır mısın ?

      Sil
  19. sa kardeşim apk +data diyor ya data ne anlamına geliyor data ne yani onu sölermisin bide bu ouynda hile yazmak için ne indirmemeiz gerekiyor bulamadım da ?

    YanıtlaSil
  20. Ben indirdim apkyi çalıştırdım fakat uygulamayı satın almadığımı söyleyen bir yazı çıktı ne yapmalıyım acaba bir şeyleri yanlış veya eksik mi yaptım?

    YanıtlaSil
  21. abi general mobile discovery indiriyorum şuan genelde böyle işleri hallederim yapamassam yardımlaşalım lütfen

    YanıtlaSil
  22. merhaba galaxy trend plus da çalışır mı

    YanıtlaSil
  23. Bende oyun acilacakken oyundan atıyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  24. Berkay Gerçek27 Mayıs 2014 14:47

    samsung galaxy s3 minide çalışırmı?

    YanıtlaSil
  25. Rar indiremiyorum bilgisayara indirip telefonamı atcam

    YanıtlaSil
  26. Datyı indiremedim bilgisayara indirip telefonamı atcam

    YanıtlaSil
  27. apk ve datayı indirdim oyunu kuruyorum download failed felan diyo data dosyasına tıklıyorum onla alakalımı diye o zamanda şifre istiyo napıcam ?

    YanıtlaSil
  28. Data ile hic bir zaman oyun kuramadım şu datayı nasıl yapıyoruz açıklayabilecek var mı?

    YanıtlaSil
  29. download failed because the resources could not be found böyle yazı çıktı napcam admin

    YanıtlaSil
  30. Samsung galaxy tab 3 te olurmu

    YanıtlaSil
  31. Download failed because you may not have purchased this app. Hatası veriyor ve açılmıyor. Acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hata bendede oluyor samsung tab 3 lite kullanicisiyim

      Sil
  32. Merhaba ben Detayı rardan çıkarıp Android =) obb ye attım Apk yı kurdum ama açılmadı

    YanıtlaSil
  33. dediklerinizi harfien yaptım download failed because tje resources gibi bir hata veriyor ksaca indirmeye tekrar başlıyor oyun içi satı almadığımız için satın alın diyor olmadı

    YanıtlaSil
  34. oyunu yükledikten sonra internet gerkiyormu mesela gta 3 de yükledikten sonra oyuna girdiğinde 400 mb dosya indiriyordu varmı bunda böyle birşey ?

    YanıtlaSil
  35. oyun kurulumunu detaylı olarak anlatırmısınız.

    YanıtlaSil
  36. Nasıl indiriyoruz

    YanıtlaSil
  37. Nasıl indiriliyor

    YanıtlaSil
  38. toshiba excite pure at10-a-109. Tablette çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  39. avea in touch 3 de çalışır mı

    YanıtlaSil
  40. Merhaba bende samsung tab 3 lite var datayı falan indirdim kurdum açıldı dedi dosya indirmek lazım bn de tmm dedim indirme başarısız oldu sn bu uygulamayı satın almamışsın dedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende samsung tab 3 lite kullanıyorum bendede öyle hata veriyor admin bi yardım etsen iyi olur

      Sil
  41. Dosya indirme limiti aşıldı. Dosyayı ancak Yandex.Disk'e kaydedebilirsiniz. Yaziyor o yuzden oyunu indiremiyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarına Yandex Disk Kur Oyunu yandex diske kayt et ordan dolunca pc ye ındırırsın bılgısayarında yandex dılk olursa hem oyunları daha kolayda ındırırsın

      Sil
  42. Ya arkadaslar ben indircem dosya limiti asildi yandexime kaydet diyo yardim

    YanıtlaSil
  43. Avea İn touch 3 de çalışırmı

    YanıtlaSil
  44. Tabletim samsung tab 4 /8 gb datayı indiriyorum başarısız diyor ne yapacağım

    YanıtlaSil
  45. Cok sagol abi data falan hepsi sorunsuz calisiyo cok tesekkurler

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.