Top Ad unit 728 × 90


Gangstar Rio: City of Saints Android FULL APK İNDİR

Gangstar Rio: City of Saints Android

Merhaba indirfree.net 

Full Apk Oyunlar
Gangster oyunları dünyada popüler hale geldi ve bir çok tarafından sevilen Gangster serisinin devamı olan Gangstar Rio City of Saints'i sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz.Önceki seriler gibi en yeni özellikler bir araya getirildi ve yeni detaylar eklendi.Muazzam derecedeki modern grafikleri ile oyundan keyif alabileceksiniz.Oyun içerisin de suçlu birisi olarak oynanmalıdır.Silahla ateş edebilir,araç çalabilir,kavga edebilir ve pek çok şey dahil istediğiniz gibi oynayabilirsiniz.60'dan fazla görevi ile oyundan kopmayacak,keyif alacaksınız.Müthiş silah,araba ve diğer seslendirmelerinde olduğunu söylemek istiyorum.Herkese iyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim.
İndirdiğiniz apk'yi çalıştırmadan önce Wifi veya İnternet paketiniz açık olmak zorundadır aksi taktirde data yüklenmeyecek ve oyun çalışmayacaktır.İndirdiğiniz apk'yi indirin ve yükleme tamamlandığında açın, daha sonra datayı yüklemeye başlayacaktır.
Android 2.2 ve üzeri sistemlerde oyun çalışacaktır.


          



7.9 MB

indirfree.net Apk indir


Rar şifresi : apk-paylas
Gangstar Rio: City of Saints Android FULL APK İNDİR Reviewed by rey on 16:07 Rating: 5

15 yorum:

  1. açılmıyor oyun otomatik kapanıyor ve yüklemede ypmıyor.Direk gerekli dosyaqlar tmmlandı diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, apk'yi indirdikten sonra çalıştırın internet
      bağlantınız olması lazım.Apk'yi çalıştırın ve datayı
      internetten otomatik yükleyecektir.Birde telefonunuzun
      markası nedir?
      İyi eğlenceler,

      Sil
    2. benimkide ole oluyo telefonumun markası samsung galaxsy win=duos

      Sil
    3. Aynı Sorun Bende de Var Telefonum Galaxy Win (Grand Quattro)

      Sil
  2. İndirdim oyun acildi lisans kontrol ediliyor diyo kapaniyo firebrandf700 tablet paket yukleyici olarak yokmu

    YanıtlaSil
  3. Oyun acildi dosyayi indirdi oyun harikada bu sitede oyun paylasiliyomu craked apk var nasil atabilirim

    YanıtlaSil
  4. Lütfen yardım indirdim 'gerekli dosyalar kontrol ediliyor' diyor bittiği zaman 'oyun yüklendi tamam a basıp oynayın' basıyorum ama kapanıyor tabletimin markası general mobile bilen varsa yardım etsin

    YanıtlaSil
  5. yükledim oyun başarıyla indirildi tamam a dokun ve oynamaya başla diyor tama dokunuyorum gameloft yazısı geiyo siyah bi ekran gemilyo atıyo tabletin markası generıal mobile

    YanıtlaSil
  6. Ouyuna gidiyorum tamama basın diyor bsaıyorum gameflot yazısı geliyor sonra oyundan atıyo tabletin markası general mobile e tab4

    YanıtlaSil
  7. Ya mobagenie diye bişey indiriyo
    çıkıyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  8. Dosya acılamadı diyo yardım

    YanıtlaSil
  9. Calismiyor diğer arkadaslarda oldugu. Gibi kapaniyorr
    Tablet markasi: artes d821

    YanıtlaSil
  10. Admin GAMELOFT YAZISI ÇIKIYOR SONRA OYUNDAN OTOMATİK ÇIKIYO NAPCAM

    ASUS MEMO PAD

    YanıtlaSil
  11. Gameloft yazısı çıkıo kapanıo

    YanıtlaSil
  12. Gangstar rio durduruldu diyor note2

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.