Top Ad unit 728 × 90


Gangstar City v2.1.2 Mod Para ve XP Hileli FULL APK İNDİR

Gangstar City v2.1.2 Mod Para ve XP Hileli

Merhaba Apk-Paylaş Okurları,

Şehrin içinde yer altın dünyası hakkında bilgileri keşfet ve öğren.Gangsterlerin işi genellikle polisten kaçmak,bankları yağmalama,dükkanlardan haraç toplamadır.Gangsterlik seni bekliyor.Grafikleri ve sesleri oldukça güzel oyunumuz eskiden symbia da en çok oynanılan oyunlardan biriydi ve şuan android ailesine katılmıştır.Herkese iyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim.


-Sınırsız Para
-Sınırsız XP

Eğer varsa marketten veya başka yerden indirdiğiniz'i silin.Daha sonra indirdiğiniz apk'yi çalıştırın ve yükleme tamamlandığında hileli oyun çalışacaktır.


Android 2.3 ve üzeri sistemlerde oyun çalışacaktır.
Hileli Oyunlar


18.3 MB
Gangstar City v2.1.2 Mod Para ve XP Hileli FULL APK İNDİR Reviewed by rey on 20:45 Rating: 5

8 yorum:

  1. sağol kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. 21 lv de oyunu bırakmıştım, param bitmişti, şimdi param sonsuz :D çok sağol

    YanıtlaSil
  3. oyun kaldığım yerden mi devam ediyor silip yükleyince ?

    YanıtlaSil
  4. Mobigene yi indiriyor yardim ci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  5. Eyv kardeşim iniyor şuan :-)

    YanıtlaSil
  6. kardeş ben var olanı şildim burdan indirdim para falan 0 şilip tekrar yukledim hala şıfırdı naıl olcak

    bi yardımcı ol kardeşim veriyi temizledim yine aynı telefonu kapatım ama olmadı bi yardım onceki para 139bin 23 elmaş 23 lvl dim ama hepşi boşa gitmeşin emeğe şaygı lutfen artı makale için ayrı bir teşekür

    YanıtlaSil
  7. kardeş ben oyunu indirdim oyuna girdiğimde zaten turkce ama hile falan çalışmıyor elmaş 5 altn 0 vb. naşıl yapacam kardeş bi şoyle yardımcı ol oyunu şil tekrar kur diyecekşen yaptım şilfim indirdim yine aynı uygulamalardan verşişini temizleyip tekrar girdim yine olmadı telefonu kapatıp açtım yine olmadı bir yardımcı ol!!! makale için ayrı bir teşekür

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.