Top Ad unit 728 × 90


FIFA 2014 Android FULL APK+DATA İNDİR

FIFA 2014 Android FULL APK+DATA İNDİR

Apk-Paylaş Oyun Açıklaması 

Dünya üzerinde milyonlarca oyuncuya sahip ve popülerliğini hiç kaybetmemiş olan Fifa serisinin en son sürümü Fifa 2014'ü sizlere paylaşıyorum.Müthiş grafik ve ses efektlerine sahip oyunumuz eski yıllara göre kendini oldukça geliştirmiş.Gerçek takım,oyuncuları ve büyüleyici atmosferiyle sizleri etkileyeceğine eminim.Google play üzerinden binlerce indirmeye sahip Fifa 2014 en gerçekçi futbol simülatör olarak gözlere çarpmaktadır.Herkese iyi oyunlar iyi eğlenceler dilerim.
Mükemmel Gerçekçi Grafikler 
-Sezgisel Kontroller
-33 Futbol Ligi
-Yaklaşık 600 Lisanslı Takımlar 
-16 Bini Aşkın Oyuncu 
-Muazzam bir saundtrack 
-Muhteşem Oyun
İndirdiğiniz datayı scard/Android/obb klasörünün için atın.Daha sonra apk'yi çalıştırın ve yükleme tamamlandığında oyun çalışacaktır.
Android 2.3 ve üzeri sistemlerde oyun çalışacaktır.





14.9 MB                                                               903.9 MB

ApkOyun.Net Apk indir     Data indir


Rar şifresi : apk-paylas


Android APK Full Ücretsiz Oyunlar için www.apkoyun.net Sitemize Girmeyi Unutmayınız.


FIFA 2014 Android FULL APK+DATA İNDİR Reviewed by rey on 22:01 Rating: 5

50 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhaba, şifreyi yazmayı unutmuşum eğer sitede şifre isterse apk-paylas 'tır her zaman. İyi eğlenceler,

      Sil
    2. şifreyi yazdım kabul etmedi hataverdi ne yapmalıyım bi öneri verin

      Sil
  2. Teşekkürler emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel yorumunuz için teşekkürler.İyi eğlenceler,

      Sil
  3. Cok sagolun tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel yorumunuz için ben
      teşekkür ederim.İyi eğlenceler,

      Sil
  4. Datayı sd karta nasıl taşıycam yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, usb kablosu ile bilgisayardan telefonunuza
      atabilirsiniz.İyi eğlenceler,

      Sil
  5. Datayı yapamıyotum yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, indirdiğiniz datayı winrar dosyası içerisinden
      çıkarın.İçinden çıkan dosyayı usb kablosu ile
      telefonunuzun sdcard/Android/obb klasörünün içine atın.
      Daha da yapamazsan mail at kardeşim
      İyi eğlenceler,

      Sil
  6. Abi kilitler açıkmı bunda manager mod falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kilitler ile ilgili bir bilgim yok kardeşim,
      her şey full
      İyi eğlenceler,

      Sil
  7. Abi kilitli yerleri nası açıca bi yardım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sağ tarafta bulunan iletişim formundan
      iletişime geçiniz.E-mail adresinizi düzgün
      yazın aksi taktirde size ulaşamayıp sorununuz
      çözülmeyecektir.
      İyi günler,

      Sil
  8. Çok sağolun paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. İndirdim lakin birazcık kasıyo sanki, sanırım benim telefonum dandik :)

    YanıtlaSil
  10. emeğine sağlık... tabiki vazgeçilmezlerden bir oyun paylaşmışsın..

    YanıtlaSil
  11. ARKADASLAR INDIRDIM DOSYAYI ANDORİD / OBB YE ATTIM KOPYALANMIYOR SD KART YOK BENIM TELDE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, oyunun çalışması için sdcard/Android/obb
      klasörünün içine indirdiğiniz datayı atmanız gerekmektedir.
      Fakat siz sdcard'ın olmadığını söylüyorsunuz dosya yöneticisine
      bakar mısınız ? Orada extSdcard ve sdcard bulunmaktadır.
      extSdCard harici hafızadır,sdcard ise dahili hafızadır.

      Sil
  12. Uygulama yonetıcısıne gırdım extsdcard diye bişe yok abi ben direk obbye attım bu sefer kaynak bulunamadı dedi lüyfen yardım eder mısınız ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyorum.Extsdcard
      hafıza kartı takılı olduğunda gösterir onunla işimiz yok zaten,
      Dosya yöneticisine girdiğinde sdcard olması lazım.Onun içine
      girin yani şu yolu izleyin sdcard/Android/Obb klasörünün içine
      atınız.

      Sil
  13. Abi samsun glaxy S4 Kullanıyorum bundan kaynaklanıyor olabılır mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonun dişarıdan dosya almaya ve kurmaya kapalı,telefonun ayarlardan geliştirici seçeneklerden >sahte konumlara izin veri işaretlemelisin,sadece google playden indirmeye açık şu anda telefonun.bunu işaretlersen istediğin apk yı kurarsın telefonuna.

      Sil
  14. Resul abi benım google playdan ındırdıgım oyunlara baktım ve sd kart verileri yazmıyo en altta olması lazım degıl mı s4 boylemıdır anlayamadım abıcım yardımcı olursan iyi olur ya ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Google Play'den indirdiğin oyunlar
      telefonda uygulama olarak gözükür yani dosyaları gözükmez,
      burdan olacak birşey değil sanırım skype varsa yoksa
      gmail adresini sağ tarafta bulunan iletişim formundan
      atarsan detaylı olarak orda konuşabiliriz.

      Sil
  15. iPad versiyonunda oynamıştım bir maç sonra kısıtlama getirdi.iOS'un bu tarafı sorunlu işte.Android'de böyle bir şey yok.

    YanıtlaSil
  16. İndiriyorum ins. Acar sâgol admin

    YanıtlaSil
  17. oyunda kilitle açıkmı videoda haftanın maçını yapıyor

    YanıtlaSil
  18. Data linkine tikliyorum googleplaya giriyor

    YanıtlaSil
  19. Data linkine tıklıyorum.mobogeneyi indiriyor.lutfen yardim edin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bUK kardeş link kısaltma sitesinde iken oto birşey indirir sana sorar izin vereyimmi diye sende verme sonra geri sayım bittikten sonra üste reglamı geç çıkar tıklayınca direk indirme syfasına geçiyor (yandex disk)

      Sil
  20. Merhaba benim sorunum indirdiğim dosya nereye gidio yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ya benim indirdğim dosya nereye gidiyor bi bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
  22. Beyler ya oyunu indirmiyor nabıcaz ? İndirme limiti doldu diyor admin yardım..

    YanıtlaSil
  23. inmiyor malesef data

    YanıtlaSil
  24. merhaba ilk kez apk oyun kuracağım. nasıl kuracağım hakkında bilgi verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  25. Hangisi Apk Hangisi Data Apk yi Nere Atıyoruz? Dayayı Nereye Atıyoruz Cevaplarsınzsa Sevinirim

    YanıtlaSil
  26. Merhaba hocam sayenizde ilk defa bir android oyununu telefona yükleyebildim.
    İndirdiğiniz dosyalar hafıza kartınızdaki veya telefonunuzdaki hafıza kartına düşünüyor.Ben şu yöntemle sorunsuz kurdum.İlkin apk yi kurdum ve kurduktan sonra açmadım direk çıkış dedim ardından data dosyasını scard/Android/obb klasörünün içine attım eğer sizde obb klasörü yoksa oluşturun ve içine data dosyasını atın.Ardından ekrana gelen fifa14 simgesinden oyuna girin arkadaşlar.Sorunsuz oynuyorum şuan.

    YanıtlaSil
  27. Hocam ben full surum nasil yapabilirim

    YanıtlaSil
  28. Hocam kapalı modları nasıl açıcaz ( örnek menejerlik )

    YanıtlaSil
  29. Benim FIFA 14 dediğimiz herşeyi yapiyorum oluyor ama tab the contiune diyen yere gelince basiyorum siyah olup oyundan cikiyor

    YanıtlaSil
  30. Android cihazlarda çok da güzel oynanılıyor. Beklentiyi düşük tutmuştum fakat beklediğimden de iyi çıktı.

    YanıtlaSil
  31. Abi oyun çalışıyor dimi yaa

    YanıtlaSil
  32. bir bakar mısın birader benim telefon grand neo fifa 14 kaldırırmı

    YanıtlaSil
  33. birader benim telefon grand neo oyunu kaldırır mı

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.