Top Ad unit 728 × 90


Dead Space Android FULL APK+DATA İNDİR

Dead Space Android FULL APK+DATA

Merhaba Apk-Paylaş Okurları,
Dead Space gerçekçi grafik ve ses efektleri ile mükemmel aksiyon oyununu sizlere sunuyorum.Bir uzay istasyonuna gönderildiniz ve güçlü canavarlara karşı kendinizi koruyun.Çeşitli canavarları keşfedin ve yok edin.Oyunda bazı silah türleri vardır ve bu çeşitli silahlar sizlere gerekli faydayı sunacaktır.Mobil oyunumuz tamamen bilgisayar atmosferi gibi çalışmaktadır.Herkese iyi oyunlar iyi eğlenceler.


İndirdiğiniz datayı sdcard/Android/data klasörünün içine atın.Daha sonra apk'yi çalıştırın ve yükleme tamamlandığında oyun çalışacaktır.


Android 2.2 ve üzeri sistemlerde oyun çalışacaktır.
Hemen indir






     2.8 MB                                                             156.2 MB

Apk indir             Data indir


Rar şifresi : apk-paylas

Dead Space Android FULL APK+DATA İNDİR Reviewed by rey on 21:10 Rating: 5

3 yorum:

  1. ya ben kurulumu yaptım datayıda attım ama olmadı yine indirme diyor lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  2. indiriyom inşallah açar

    YanıtlaSil
  3. admin kurulumu yaptım ancak oyunu açınca downloading diyor datayı indiriyor yardım

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.