Top Ad unit 728 × 90


Assassins Creed Pirates Android APK+DATA FULL İNDİR

Assassins Creed Pirates Android Oyunu

Merhaba Apk-Paylaş Okurları,

Müthiş deniz korsanlarına karşı kendini göster.Assassins Creed serisinin en son sürümü Pirates versiyonunu sizler paylaşıyorum.Oyun denizler geçmekte ve korsanlara karşı kendini korumalısın.Çeşitli savaşlara katılarak kendini gösterebilir,yeni yerler keşfedebilirsiniz.
-Silah Seçimi
-Takım Kurma
-Gemi Donatma
-Karayip Denizi Açık Alanlarını Keşfetmek
-Gizli Hazineleri Bulma
-Muhteşem Grafikler


İndirdiğiniz datayı sdcard/Android/obb klasörünün içine atın.Daha sonra apk'yi çalıştırın ve yükleme tamamlandığında oyun çalışacaktır.


Android 3.0 ve üzeri sistemlerde oyun çalışacaktır.

android apk oyun






7.1 MB                                 653 MB

  Apk indir           Apk indir


Rar şifresi : apk-paylas
Assassins Creed Pirates Android APK+DATA FULL İNDİR Reviewed by rey on 15:53 Rating: 5

15 yorum:

  1. sağolasın aga

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Assasins creed rev yokmu kardeş??

    YanıtlaSil
  4. TŞK EDERİM PAYLAŞTIĞINIZ OYUNLAR İÇİN

    YanıtlaSil
  5. ben sımdı yukledım data dosyasını obb ıcıne attım apk kurdum da yukleme yapmıyor 0 mb beklıyor 5 dakıkadır sorun nedır acıklarmısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzdan kaynaklanan bir problem veya yaptığınız yanlış
      hatadan kaynaklanıyor olabilir.Tekrar deneyebilir misiniz?

      Sil
    2. Aynı şey banada ldu acaba niye?

      Sil
  6. resul bey sımdı data dosyasını obb atıyorum en sonuna gelıyor kopyalanmıyor dıyor orda kaldım

    YanıtlaSil
  7. şöyle bi uyarı veriyor main.9com.ubisoft.assasin.pirates.obb taşınamıyor diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzun hafızası yeterli olmayabilir.Taşınamıyor hatası
      olduğu için telefonunuzdan kaynaklanıyor.

      Sil
  8. yok resul bey telefonda hafıza var yüklenmıyor data dosyası obb ıcıne orda kaldım apk yı kurdum dosya yuklense oyunu kurcaktım yıne sagolun destegınız ıcın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obb nin atılmaması enteresan cihazınızdan kaynaklanan bir problem olarak görüyorum.Siz sağ olun.

      Sil
  9. Hocam ben datayı indirdim obbye çıkartmaya çalıştım istisna bulundu diye uyarı geldi sizce ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  10. indirdigimiz dosya nereye gidiyor

    YanıtlaSil
  11. Hocam sifre istiyor nedir rar sifresi

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by APK-Paylas | Android APK Hileli Oyunlar Full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Fullindir.co. Blogger tarafından desteklenmektedir.